• 1402/08/13
  • - تعداد بازدید: 354
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه

کارشناسان آموزش علوم بالینی

فاطمه مدرسی

(کارشناس آموزش بالینی)

مقطع استیودنتی

 

شرح وظایف 

  • تائید معدل دانشجویان جهت اخذ وام و تسهیلات
  • تنظیم صورتجلسات شورای آموزشی بالینی
  • ثبت نمرات دانشجويان مهمان در سامانه هم آوا
  • استخراج دانشجویان برتر و مشروط در هر نیمسال
  • اعلام مشروطي دانشجويان به دانشجو، استاد مشاور و خانواده دانشجو
  • برگزاری آزمون های حضوری و مجازی (دریافت سوالات از اساتید، هماهنگی محل برگزاری، تنظیم لیست حضار، مراقبت از آزمون، تکثیر برگه های سوال، تحویل پاسخنامه ها به اساتید)
  • همکاری در ثبت نام دانشجویان جدید الورود
  • تعریف بازه زمانی انتخاب واحد استیودنتی
  • تعریف گروه های (روتیشن) دروس بالینی بر اساس لیست دریافتی از نماینده ورودی
  • ثبت نمرات استیودنتی در سامانه هم آوا و چاپ لیست نمرات جهت امضا توسط مدرسان و ارسال به آموزش بیمارستان
  • معرفی دانشجویان مهمان و مردود به بخش جهت تعیین روتیشن
  • هماهنگی طراحی و چاپ اتیکت دانشجویان
  • ارائه گزارش های پیشرفت کار
  • انجام سایر امور محوله

نجمه صدق کردار

(کارشناس آموزش بالینی)

مقطع اکسترنی

شرح وظایف

  • انجام امور مربوط به حقوق کارآموزان پزشکی
  • همکاری در مکاتبات و اجرای آزمون های جامع پیش کارورزی
  • بررسی و تأیید حداقل تعداد واحدهاي درسي گذرانده شده دانشجويان جهت شرکت در آزمون جامع پیش کارورزی
  • استعلام وضعیت ثبت عنوان پایان نامه دانشجویان از معاونت پژوهشی جهت تأیید شرکت در آزمون جامع پیش کارورزی
  • ثبت نمرات آزمون پیش کارورزی
  • همکاری در برگزاری ازمون صلاحیت بالینی دانشجویان
  • تعریف گروه های (روتیشن) دروس بالینی بر اساس لیست دریافتی از نماینده ورودی و ارسال به آموزش بیمارستان قبل از شروع هر نیمسال
  • معرفی دانشجویان مهمان و مردود به بخش جهت تعیین روتیشن
  • تعریف دروس بر اساس مشخصات ارسالی از سوی گروه های آموزشی (مدرسان، برنامه زمان بندی شده، تاریخ آزمون) در سامانه هم آوا قبل از شروع نیمسال
  • تعریف بازه زمانی انتخاب واحد اکسترنی و اینترنی و نظارت بر انتخاب واحد
  • ثبت نمرات اکسترنی و اینترنی در سامانه هم آوا و چاپ لیست نمرات جهت امضا توسط مدرسان و ارسال به آموزش بیمارستان
  • صدور گواهي اشتغال به تحصيل
  • انجام هماهنگی های لازم با اساتید (هیأت علمی و مدعو) در مورد دروس تئوری بالینی
  • تأیید حذف و اضافه واحدهای دانشجويان (پس از موافقت معاون آموزشی دانشکده)
  • تأیید حذف اضطراری و پزشکی واحدهای دانشجويان
  • بررسی نمرات دانشجویان جهت فراغت از تحصیل
  • تائید معدل دانشجویان جهت اخذ وام و تسهیلات
  • تنظیم صورتجلسات شورای آموزشی بالینی
  • تنظیم مکاتبات مورد نیاز جهت تطبیق دروس دانشجویان
  • ثبت نمرات دانشجويان مهمان در سامانه هم آوا
  • استخراج دانشجویان برتر و مشروط در هر نیمسال
  • اعلام مشروطي دانشجويان به دانشجو، استاد مشاور و خانواده دانشجو
  • برگزاری آزمون های حضوری و مجازی (دریافت سوالات از اساتید، هماهنگی محل برگزاری، تنظیم لیست حضار، مراقبت از آزمون، تکثیر برگه های سوال، تحویل پاسخنامه ها به اساتید)
  • همکاری در ثبت نام دانشجویان جدید الورود
  • نامه هماهنگی ایاب و ذهاب دانشجویان
  • هماهنگی طراحی و چاپ اتیکت و مهر دانشجویان
  • انجام مکاتبات لازم جهت تأمین کالاهای مورد نیاز آموزش
  • تهیه فرایندهای مربوطه
  • ارائه گزارش های پیشرفت کار
  • انجام سایر امور محوله

 

 

زهرا میری زاده

(کارشناس آموزش بالینی) 

مقطع اینترنی 

 

شرح وظایف

  • انجام امور مربوط به حقوق کارورزان پزشکی
  • همکاری در مکاتبات و اجرای آزمون های جامع پیش کارورزی
  • بررسی و تأیید حداقل تعداد واحدهاي درسي گذرانده شده دانشجويان جهت شرکت در آزمون جامع پیش کارورزی
  • استعلام وضعیت ثبت عنوان پایان نامه دانشجویان از معاونت پژوهشی جهت تأیید شرکت در آزمون جامع پیش کارورزی
  • ثبت نمرات آزمون پیش کارورزی
  • همکاری در برگزاری ازمون صلاحیت بالینی دانشجویان
  • تعریف گروه های (روتیشن) دروس بالینی بر اساس لیست دریافتی از نماینده ورودی و ارسال به آموزش بیمارستان قبل از شروع هر نیمسال
  • معرفی دانشجویان مهمان و مردود به بخش جهت تعیین روتیشن
  • تعریف دروس بر اساس مشخصات ارسالی از سوی گروه های آموزشی (مدرسان، برنامه زمان بندی شده، تاریخ آزمون) در سامانه هم آوا قبل از شروع نیمسال
  • تعریف بازه زمانی انتخاب واحد اکسترنی و اینترنی و نظارت بر انتخاب واحد
  • ثبت نمرات اکسترنی و اینترنی در سامانه هم آوا و چاپ لیست نمرات جهت امضا توسط مدرسان و ارسال به آموزش بیمارستان
  • صدور گواهي اشتغال به تحصيل
  • انجام هماهنگی های لازم با اساتید (هیأت علمی و مدعو) در مورد دروس تئوری بالینی
  • تأیید حذف و اضافه واحدهای دانشجويان (پس از موافقت معاون آموزشی دانشکده)
  • تأیید حذف اضطراری و پزشکی واحدهای دانشجويان
  • بررسی نمرات دانشجویان جهت فراغت از تحصیل
  • تائید معدل دانشجویان جهت اخذ وام و تسهیلات
  • تنظیم صورتجلسات شورای آموزشی بالینی
  • تنظیم مکاتبات مورد نیاز جهت تطبیق دروس دانشجویان
  • ثبت نمرات دانشجويان مهمان در سامانه هم آوا
  • استخراج دانشجویان برتر و مشروط در هر نیمسال
  • اعلام مشروطي دانشجويان به دانشجو، استاد مشاور و خانواده دانشجو
  • برگزاری آزمون های حضوری و مجازی (دریافت سوالات از اساتید، هماهنگی محل برگزاری، تنظیم لیست حضار، مراقبت از آزمون، تکثیر برگه های سوال، تحویل پاسخنامه ها به اساتید)
  • همکاری در ثبت نام دانشجویان جدید الورود
  • نامه هماهنگی ایاب و ذهاب دانشجویان
  • هماهنگی طراحی و چاپ اتیکت و مهر دانشجویان
  • انجام مکاتبات لازم جهت تأمین کالاهای مورد نیاز آموزش
  • تهیه فرایندهای مربوطه
  • ارائه گزارش های پیشرفت کار
  • انجام سایر امور محوله

 

 

سمانه هادی پور

(کارشناس بالینی بیمارستان) 

 

شرح وظایف

  • تهیه لیست ماهیانه دانشجویان پزشکی مقطع بالینی به ناظم خوابگاه از ده روز قبل از شروع بخش
  • پیگیری مشکلات خوابگاه و سلف سرویس دانشجویان و درخواست وسایل مورد نیاز
  • تهیه لیست دانشجویان پزشکی قبل از ورود به بخش و معرفی به مدیران گروه به تفکیک بخش ها حداقل دو هفته قبل از شروع بخش
  • نظارت بر حضور دانشجویان در بخش های بالینی طبق لیست معرفی شده به مدیران گروه و پیگیری غیبت دانشجو
  • تحویل و تحول لاگ بوک به دانشجویان در ابتدا و انتهاي هر بخش و تکثیر جهت ماه آتی و تحویل از دانشجو در پایان ماه
  • تکثیر و ارائه شرح وظایف دانشجویان کارآموز و کارورز و اهداف آموزشی و core curiculum به دانشجویان  و تحویل یک نسخه از آن به  بخشهای بالینی  جهت نصب در بورد آموزشی
  • ارائه برنامه آموزشی بخش های بالینی طبق هماهنگی با مدیر گروه به دانشجویان جهت اطلاع از زمان برگزاری برنامه های آموزشی و حضور
  • نظارت بر برگزاری کنفرانس های درون بخشی، درمانگاه های آموزشی و کارگاه ها و پیگیری علت در صورت عدم برگزاری و ارائه گزارش به مدیر آموزش بالینی دانشکده پزشکی
  • ثبت و نگهداری برنامه کشیک دانشجویان حداکثر تا دوم هر ماه و ارائه یک نسخه از آن به بخش مربوطه
  • برگزاری قرعه کشی دانشجویان OT قبل از شروع هر ماه با هماهنگی نماینده OT
  • چک کشیک های OT و موظفی دانشجویان جهت پیشگیری همزمان OT  و موظفی توسط یک دانشجو ،در صورت تخطی معرفی دانشجو به مدیر آموزش بالینی دانشکده پزشکی جهت طرح در شورای آموزشی دانشکده
  • پیگیری غیبت و یا تأخیر دانشجویان در کشیک های موظفی و OT
  • برنامه ریزی شش ماهه کنفرانس های بالینی هفتگی روزهای دوشنبه هر هفته و اطلاع رسانی به اساتید و دانشجویان
  • ثبت حضور دانشجویان در کنفرانس های هر هفته و ارائه گزارش حضور دانشجویان در بخش به تفکیک در پایان بخش جهت ارائه به مدیران گروه جهت تأثیر در ارزیابی پایان بخش
  • ثبت حضور اساتید در کنفرانس های بالینی هر هفته و ارائه گزارش شش ماهه حضور اساتید به مدیر آموزش بالینی دانشکده پزشکی جهت اطلاع از حضور فعال و غیر فعال اساتید
  • جمع آوری سؤالات پایان بخش های بالینی از اساتید مربوطه
  • برگزاری آزمون پایان بخش به صورت حضوری و گرفتن نتایج ازمون به صورت حضوری و تصحیح اوراق توسط اساتید ، اعلام نمرات به دانشجویان و ارجاع نمرات به آموزش دانشگاه (اداره کل) جهت ثبت
  • هماهنگی برگزاری جلسات آموزشی و اطلاع رسانی به اساتید
  • تهیه و تدوین صورتجلسات، نگهداری یک نسخه از آن و پیگیری مصوبات جلسه
  • نیازسنجی کتب مورد نیاز جهت آموزش دانشجویان از اساتید و ارجاع به مدیر آموزش بالینی دانشکده پزشکی جهت خرید
  • برنامه ریزی جهت استفاده از Skill lab و پیشگیری از تداخل برگزاری کلاس ها و کمیته ها و جلسات وکارگاه ها
  • نیازسنجی ازمدیران گروه جهت خرید مولاژ و وسایل کمک آموزشی وپیگیری های لازم جهت خرید و تعمیرات لازم در صورت لزوم
  • هماهنگی جهت برگزاری کارگاه ها برای گروه هدف و ثبت مستندات
  • ارائه برگ مرخصی به دانشجویان جهت تأیید مدیر گروه و استادی که راند آموزشی با ایشان می باشد
  • ثبت تاریخ های مرخصی دانشجویان در دفتر مخصوص جهت پیشگیری از گرفتن مرخصی بیشتر از حد نصاب توسط دانشجو
  • هماهنگی جهت برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: