• 1404/03/12
  • - تعداد بازدید: 229
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وظایف و اختیارات کمیته نقل و انتقالات

بررسی مدارک و مستندات متقاضیان انتقال:

  • اطمینان از کامل بودن مدارک (فرم‌های درخواست، ریزنمرات، دلایل انتقال، مدارک پزشکی یا خانوادگی و ...)
  • تطبیق مدارک با شرایط عمومی و اختصاصی آیین‌نامه‌های نقل و انتقالات

ارزیابی شرایط دانشجو برای انتقال:

  • بررسی معدل، تعداد واحدهای گذرانده ‌شده، سنوات تحصیلی
  • بررسی دلایل انتقال (دلایل موجه از قبیل مشکلات خانوادگی، پزشکی، ازدواج، تغییر محل سکونت والدین و ...)

برگزاری جلسات کمیته و تصمیم‌گیری در مورد درخواست‌ها:

  • بررسی موردی هر درخواست
  • اخذ رأی از اعضای کمیته برای پذیرش یا رد درخواست

هماهنگی با معاونت آموزشی دانشکده و دانشگاه مبدأ و مقصد:

  • برای هماهنگی‌های اجرایی انتقال و ثبت‌نام دانشجو در محل جدید

اطلاع‌رسانی نتایج به دانشجویان:

  • ارسال پاسخ رسمی به دانشجو از طریق سامانه یا مکاتبه اداری

ثبت و آرشیو پرونده‌ها:

  • نگهداری مستندات مربوط به تصمیمات اتخاذ شده برای مراجعات بعدی

ارائه گزارش‌های دوره‌ای به مدیریت دانشکده یا دانشگاه:

  • درباره روند و آمار نقل و انتقالات انجام‌شده در یک بازه زمانی مشخص

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: